Norah Jones w kampanii wizerunkowej HBO
Data: 16-07-2018 o godz. 20:05:00
Temat: Info


Utwór „My Heart is Full” Norah Jones (30.03.1979 Nowy Jork) stanowi ścieżkę dźwiękową najnowszej kampanii wizerunkowej HBO.



Premiera spotu odbyła się tuż przed emisją pierwszego odcinka nowego serialu stacji – „Ostre przedmioty”.

2018 - kryminalny, thriller

Amy Adams jako reporterka, która przybywa w rodzinne strony, aby zbadać sprawę zaginięcia dwóch dziewczynek.

Dziennikarka St. Louis Chronicle, Camille Preaker (Amy Adams) zostaje wysłana do swojego rodzinnego miasteczka Wind Gap, aby przygotować materiał o dwóch zaginionych dziewczynkach, z których jedna została odnaleziona martwa. Starając się rozwiązać zagadkę, wraca wspomnieniami do przeszłości i zdaje się identyfikować z młodymi ofiarami.

Zadanie, które łączy ponownie Camille z jej apodyktyczną matką Adorą, ojczymem Alanem Crellinem i przyrodnią siostrą Ammą, przywołuje traumatyczne wspomnienia z dzieciństwa, w tym śmierć młodszej siostry Camille. Marian. Udręczonej przeszłością i szukającej ucieczki za pomocą alkoholu, Camille udaje się dołączyć do detektywa Richarda Willisa i szefa policji Vickery'ego w poszukiwaniu tropów, które mogą rzucić światło na los dwóch zaginionych dziewcząt.

Nowy, ośmioodcinkowy miniserial HBO, którego scenariusz powstał na podstawie powieści autorstwa Gillian Flynn o tym samym tytule. W postać głównej bohaterki wciela się pięciokrotnie nominowana do Oscara Amy Adams (American Hustle). Obok niej występują m.in.: nominowana do Oscara Patricia Clarkson (Wizyta u April), Chris Messina (Vicky Cristina Barcelona), Eliza Scanlen oraz Matt Craven (Karmazynowy przypływ). Serial wyreżyserował zdobywca nagrody Emmy za Wielkie kłamstewka Jean-Marc Vallée, który jest także jego współtwórcą.

(Paulina Grabska-Universal Music PL)







Artykuł jest z www.muzyczneabc.pl
http://www.muzyczneabc.pl

Adres tego artykułu to:
http://www.muzyczneabc.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=17910