Marta Gałuszewska - 2 miliony odtworzeń teledysku! Data: 13-02-2018 o godz. 19:31:18 Temat: Info
Marta Gałuszewska
Niewątpliwie jest internetową sensacją!
Ostatni tydzień to jeden milion wyświetleń jej debiutanckiego teledysku!
„I See Fire” najchętniej oglądanym na You Tube przesłuchaniem w ciemno w Europie! Ponad 3 miliony wyświetleń!
Marta Gałuszewska niedawno wystartowała z debiutanckim klipem, który ma już dwa miliony
odtworzeń!
Ma ponad 50 tysięcy followersów na Instagramie
Marta znalazła się wśród 10 uczestników polskich preselekcji do Eurowizji 2018
23 letnia Marta Gałuszewska, zwyciężczyni 8
edycji The Voice of Poland pochodzi z Elbląga.
Do 13 roku życia myślała, że będzie pływać,
dopóki nie okazało się, że jednak woli śpiewać.
Jak widać marzenia się spełniają :) Muzyka
towarzyszyła jej chyba od zawsze. Tata, oprócz
odtwarzania płyt, grał na gitarze i śpiewał, a
Marta chłonęła. Bardziej profesjonalne
podejście do tematu zaczęło się od dołączenia
do grupy wokalnej w Młodzieżowym Domu
Kultury, co przerodziło się w solowe występy,
kiedy tylko wyprowadziła się do Gdańska na
studia (amerykanistyka). Przez 3 lata grała na
ulicach i w klubach Trójmiasta, Poznania i
Wrocławia, aż do czasu zgłoszenia się do 8
edycji The Voice of Poland.
(Marta Gałuszewska)
To nie był jej pierwszy program, wcześniej brała udział w Bitwie
na Głosy oraz Must be the Music, jednak to the Voice okazał się być tym zwycięskim. Nie była
to prosta droga, ale sama mówi, że zrobiłaby to jeszcze raz, szczególnie w drużynie u Michała
Szpaka.
Inspiruje ją światowa scena muzyczna. Coldplay, Ellie Goulding, Halsey, John Mayer, Demi
Lovato, Tove Lo, Ed Sheeran, GEazy.. lista jest długa. Oczywiście szanuje też polskich
artystów, a najbardziej Kasię Nosowską i Grzegorza Ciechowskiego, którzy są dla niej
prawdziwymi idolami. Występów Hey na których była nawet nie umie policzyć. Zresztą
twierdzi, że jest uzależniona od koncertów
Lubi eksperymenty z kolorami, szczególnie włosów. W czerwcu całkiem przypadkiem
zamieniła blond na róż i tak jej zostało.
Aktualnie pod okiem Universal Music Polska pracuje nad rozprzestrzenieniem różu (poprzez muzykę) w Polsce, a może i poza jej granicami.