Havas SE i Saatchi & Saatchi IS dla marki Jacobs w programie ''Idol''
Data: 16-02-2017 o godz. 19:05:06
Temat: Info


Po 12 latach przerwy program Idol wraca do ramówki Telewizji Polsat. Sponsorem produkcji została marka Jacobs. Współpraca producenta kawy wpisuje się w nową strategię komunikacji marki opartej na pobudzaniu do realizacji marzeń. Mowa o kampanii „Kawa za marzenie”.

Agencja Havas Sports & Entertainment wspiera markę w działaniach związanych z lokowaniem produktu, a także ogółem działań sponsoringowych przy programie „Idol”.

Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media. Kreację przygotowała agencja Saatchi & Saatchi IS.


Program „Idol” to jeden z pierwszych programów typu talent show w Polsce. Karierę w programie zaczynali tacy muzycy jak Monika Brodka , czy Ania Dąbrowska

15 lutego o godzinie 20:00 wyemitowany został pierwszy odcinek nowej serii. Finał programu odbędzie się w maju.

(Karolina Szaflarska - www.prkwadrat.pl







Artykuł jest z www.muzyczneabc.pl
http://www.muzyczneabc.pl

Adres tego artykułu to:
http://www.muzyczneabc.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=15607