Relacja z konferencji prasowej i inauguracji Save the Music
Data: 03-02-2016 o godz. 18:50:21
Temat: Info


Inauguracja naszej kampanii Save The Music odbyła się w warszawskiej siedzibie Państwowego Wydawnictwa Muzycznego 27 stycznia bieżącego roku. Wydarzeniu towarzyszyła konferencja prasowa.

Celem „Save the Music” jest wspieranie dobrej muzyki przy współudziale mody oraz sztuk wizualnych. Fundacja MEAKULTURA pragnie przybliżać sylwetki wybitnych muzyków, a także promować wartościową muzykę, bez względu na jej gatunek. Wartościową, czyli taką, która odznacza się profesjonalizmem, a przy tym wnosi do swojego gatunku coś nowego i niepowtarzalnego. Również tę, która przetrwała próbę czasu i potrafi zjednać sobie kolejne pokolenia odbiorców.

Relacja z konferencji prasowej i inauguracji Save the Music

Działania odbywają się na wielu płaszczyznach, od tworzenia prac artystycznych, kolekcji ubrań, poprzez publikowanie artykułów, aż po organizację imprez kulturalnych czy wydawanie publikacji i płyt. W ramach kampanii odbędzie się szereg wydarzeń, takich jak wernisaże, koncerty, pokazy mody. Kupując unikatowe ubrania, będzie można wesprzeć działania Fundacji MEAKULTURA. Jak podkreśla Marlena Wieczorek, pomysłodawczyni kampanii, projekt zrzesza specjalistów, dla których muzyka jest treścią życia i którzy mają nadzieję zarazić swoją pasją innych.

MEAKULTURA. i FaceBook

O kampanii "Save The Music" (Poranek Dwójki)

(Izabela Jabłońska i zespół SAVE THE MUSIC!)







Artykuł jest z www.muzyczneabc.pl
http://www.muzyczneabc.pl

Adres tego artykułu to:
http://www.muzyczneabc.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=13995