W dzisiejszych czasach, kiedy w muzyce trudno już kogokolwiek zaskoczyć, 20-letnia Meghan Trainor ma szansę unieść brwi ze zdziwienia sporej grupie słuchaczy.
5 Milionów sprzedanych singli na iTunes, 12 milionów streamów na Spotify, najczęściej grany utwór w europejskich radiach, #1 na Billboard TOP100, nominacja do nagrody MTV za w kategorii „Najlepsza Piosenka z Przesłaniem”… Nie ma chyba osoby, która nie słyszała „All About That Bass” – oficjalnie najpopularniejszej świata w ostatnich miesiącach.
Wykonująca ją 21-letnia Amerykanka Meghan Trainor nie spoczęła na laurach. Właśnie ogłosiła premierę debiutanckiej płyty – album o wdzięcznym tytule „Title (Tytuł)” ukaże się, także w Polsce, 13 stycznia 2015 roku. Promować go oprócz „All About That Bass” najnowszy singel wokalistki „Lips Are Moving” w klipie do którego pojawia się cała plejada wpływowych celebrytów i blogerów znanych z portalu YouTube, Instagrama i aplikację Vine. Wśród nich są projektantka wnętrz Bri Emery, amerykańscy aktorzy Marcus Johns, Cody Johns i Robby Ayala, francuscy tancerze Les Twins, hiszpańska stylistka Sara Escudero, amerykańska stylistka fryzur Kristin Ess, japońska stylistka paznokci Mei Kawajiri a także… najsłynniejszy szpic miniaturowy na świecie - Barkley the Pom!
Klip powstał w ramach kampanii #BendTheRulez zainspirowanej przez lidera technologii komputerowych – firmę HP. Warto dodać, że Meghan ma doświadczenie w pracy z gwiazdami social mediów – w słynnym klipie do „All About That Bass” towarzyszył jej znany z filmów udostępnianych przez Vine - Sione Maraschino.
(Basia Popiołek-Sony Music Polska)