Premiera singla ''Podpalimy miasta'' - ARO Kłusowskiego
Data: 16-05-2014 o godz. 19:54:01
Temat: Info


W najbliższą sobotę, premiera singla ''Podpalimy miasta'' na żywo w programie The Voice of Poland, TVP 2, 20:05. Na lipiec zaplanowany jest kolejny singiel i klip. A już za kilka dni ARO Kłusowski z powrotem wchodzi do studia, tym razem by ukończyć prace nad płytą, która ukaże się we wrześniu. I by rynek muzyczny doczekał się w końcu rewolucji.

Od godziny 12 do godziny 18 w dniu wczorajszym miało miejsce wielkie odliczanie do premiery pierwszego singla ARO Kłusowskiego wydanego w ramach podpisanego na początku kwietnia kontraktu z największą wytwórnią w Polsce, Universal Music Polska. Premiera odbyła się na portalu Facebook na fanpage artysty i jego wytwórni. Singiel „Podpalimy miasta” zwiastuje debiutancką płytę artysty i jak zwykle w jego przypadku, wymyka się wszelkim klasyfikacjom. Ambitny, bezkompromisowy, a równocześnie bardzo przebojowy. „Podpalimy miasta” to zaledwie przedsmak tego, co znajdzie się na planowanej wczesną jesienią płycie „zAROdek”. Do realizacji swoich wizji Kłusowski zaprosił sztab profesjonalistów.

Fotografowie: Maciej Fryszer i Michał Pańszczyk

ARO, stawia przede wszystkim na doskonałą jakość i wysokie standardy. Ma dużą potrzebę wyłamywania się i udowadniania, że doskonale czuje muzykę, którą tworzy a to wszystko opakowane jest w niebanalne rozwiązania, których jest pomysłodawcą. Ciągle spotyka się z komentarzami, „nie wiem jak z tobą pracować, bo takiego artysty jeszcze nie było, nie mam na Ciebie pomysłu”, co jest dla niego niezrozumiałe. Sam w branży rozrywkowej szuka nowych i ciekawych osobowości, bo artysta to nie tylko głos i muzyka, ale też osoba, która ma coś do powiedzenia i zaprezentowania sobą. „Jak ktoś jest pokręconym indywidualistą, musi dobierać sobie ludzi, którzy go rozumieją.”, mówi Kłusowski, dlatego przy jego produkcji pracowały takie osobowości jak Lidia Sadowska, Michał Bolland, Karol Łakomiec i Damian Wenta. A on sam brał udział we wszystkich czynnościach, począwszy od stylizacji, poprzez montaż, na sprzątaniu kończąc.

Lidia Sadowska, producentka całego przedsięwzięcia tak mówi o całym wydarzeniu, „ Produkcja wizji – scenariusza ARO była nie lada wyzwaniem, ale takie właśnie lubię najbardziej …Sprawiać aby rzeczy niemożliwe nabierały mocy, urzeczywistniać najbardziej niewykonalne projekty i marzenia. Aro niezwykła, charyzmatyczna osobowość, niewiarygodne pokłady pozytywnej energii i wrażliwości. Takie połączenie – Aro porywający tłumy, wspaniała ekipa, statyści – mogło spowodować tylko jedno – wulkan niesamowitej energii, której nie sposób zatrzymać. „Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć”, te słowa Napoleona Hill’a były mottem na planie Podpalimy Miasta”.

Artysta nie boi się eksperymentować, gdyż jak twierdzi, jest jeszcze młody. „jeśli się okaże, że się mylę – bo to niewykluczone – to dostanę kolejną lekcję. (…) Mój pierwszy singiel „Podpalimy miasta” to i tak najbardziej komercyjny i przystępny numer z płyty. Młodość jest po to żeby popełniać błędy, później to już trochę nie wypada.” Tekst do piosenki napisał mając siedemnaście lat, dziś ma 22. Nie stara się na siłę wzbudzać kontrowersji, wszystko co robi, wynika z tego, jaki jest. Teksty, które pisze, są szczere i w pełni bierze za nie odpowiedzialność.

Do teledysku ARO zaprosił fanów, przyjaciół i znajome twarze z programu, by jak mówi, mieć pamiątkę. Pokazuje, że w branży można się kumplować i sobie kibicować bez chorej rywalizacji. Kostiumy jakie pojawiają się na planie, występach nie są kwestią przypadku. To ta sama wrażliwość artystyczna, jaką odnalazł u założycielki marki W.I.L.K., Iwony Leliwy Kopystyńskiej. Porozumiewają się bez słów i wizje ARO, Iwona idealnie oddaje w gotowych projektach. „Wzrusza mnie jego odwaga, pasja, niewinność i determinacja. Wiem, że da radę, bo jest uparty, i nie ma innej drogi, no i jest cholernie zdolny i nie może tego zmarnować tylko dlatego, że życie potrafi być wredne …”., mówi Leliwa-Kopystyńska.

Ekipa w składzie:

Reżyseria: Michał Bolland
Operator: Karol Łakomiec
Producent Wykonawczy i Kierownik Produkcji: Lidia Sadowska
Asystent Kamery/Ostrzyciel: Łukasz Karbowiak
Kierownik planu: Damian Wenta
Dyżurni planu: Robert Kowalczyk, Artur Wower
Scenografia: Marta Sieczak, Agata Zalewska
Kostiumy: Iwona Leliwa-Kopystyńska (W.I.L.K. moda), Danuta Czech, Paulina Makowska
Charakteryzacja: Karolina Krajewska, Marta Szumigaj, Magda Szwaczyk
Włosy: Marcin Shymc, Kamil Żurawiński
Stylizacja: Dominika Grajewska

Fotografowie: Michał Pańszczyk, Maciej Fryszer
Dodatkowa fotorelacja artystyczna – Iwona Lenik

Goście specjalni na planie klipu – Mateusz Grędziński, Ernest Staniaszek, Grzegorz Piwowoński, Dominik Hałgas DJ Hugo

Wytwórnia: Universal Music Polska

(Karolina Adamczak-FAB karo company)







Artykuł jest z www.muzyczneabc.pl
http://www.muzyczneabc.pl

Adres tego artykułu to:
http://www.muzyczneabc.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=11603