W ramach najnowszej kampanii reklamowej "Chwile, które ³±cz±" komórkowa sieæ T-Mobile organizuje koncert Mariah Carey (27.03.1970 w Huntington na wyspie Long Island w stanie Nowy Jork)
równocze¶nie w piêciu ró¿nych miastach Europy.
Nawi±zuj±c do atmosfery ¦wi±t i tradycji wrêczania gwiazdkowych prezentów, T-Mobile zorganizowa³ ciekawe wydarzenie: Mariah wykona³a swoje najwiêksze ¶wi±teczne przeboje jednocze¶nie w piêciu europejskich miastach (Krakowie, Frankfurcie, Zagrzebiu, Skopje i Podgoricy) przed tysi±cami oczarowanych przechodniów. By³o to mo¿liwe dziêki zastosowaniu najnowocze¶niejszej technologii holograficznej. Artystka za¶piewa³a cztery utwory, w tym "Oh Santa".
Podczas wykonywania tradycyjnej kolêdy "Cicha noc" do artystki do³±czy³a ponad piêciotysiêczna widownia ¶piewaj±c w swoich ojczystych jêzykach. Dodatkowo uczestnicy wystêpu mogli pobraæ i wy¶wietliæ na swoich smartfonach wirtualn± ¶wieczkê, co pozwoli³o stworzyæ barwny spektakl w piêciu miastach naraz.
To wydarzenie stanowi podstawê nowej kampanii reklamowej, któr± Deutsche Telekom wkrótce rozpocznie dla swoich marek (T, T Mobile oraz T-Home) w Polsce, Niemczech, Chorwacji, Macedonii i Czarnogórze. Jest to kolejna z serii wyró¿niaj±cych siê i dobrze przyjêtych kampanii organizowanych od 2008 r. przez Deutsche Telekom, które maj± na celu propagowanie has³a marki "Chwile, które ³±cz±".
(media2.pl)
|