5 pa¼dziernika 2010 roku MTVN HD, miêdzynarodowy kana³ high definition z portfolio MTV, wprowadza nowe logo.
Zmiany w MTVN HD s± spowodowane uruchomieniem dzieciêcego kana³u Nickelodeon HD, który w Polsce pojawi siê w przysz³ym roku. Od 5 pa¼dziernika 2010 roku w MTVN HD zagoszcz± tylko programy muzyczne, bez weekendowego pasma kreskóek.
Stacja MTVNHD sukcesywnie poszerza równie¿ swoj± ofertê programow± i od 2011 roku bêdzie liczy³a ponad 1000 godzin kontentu high definition. Obecnie, MTVNHD proponuje widzom zestawienia muzyczne ("Uncompressed 3", "Music Alphabet", "Essentials"), wybór najciekawszych koncertów gwiazd (seria wystêpów "Jukebox London Live", festiwale "Rock Am Ring", "Roskilde", "Isle of MTV", koncerty Lady GaGa, Muse czy The Killers), a tak¿e muzyczne produkcje z oferty MTV i VH1 ("Storytellers", "MTV Unplugged", "Hip Hop Honors") i wiele innych.
Nowe logo zosta³o zaprojektowane przez zespó³ Warsaw Design Studio i wpisuje siê w ca³o¶æ oprawy kana³u. Powsta³y dwie wersje kolorystyczne logotypu - czarna i z³ota.
MTVNHD, które istnieje na rynku od 2008 roku, dociera obecnie do ponad 7 milionów gospodarstw domowych w 29 krajach na ¶wiecie. W ostatnim czasie, dystrybucja stacji poszerzy³a siê o Bu³gariê, gdzie do swojej oferty doda³ j± lokalny operator Blizoo, a tak¿e o kolejne umowy dystrybucyjne w krajach Ameryki £aciñskiej: VTR, Telefonica, Telsur oraz GTD w Chile, TCC, Nuevo Siglo Monte Cable oraz Punta Cable w Urugwaju, Cablevision oraz Telecentro w Argentynie, jeszcze silniej zaznaczaj±c obecno¶æ MTVNHD w regionie.
¬ród³o: MTV Networks
|