Wraz ze startem letniej ramówki ESKA TV uruchomi³a licznik odliczaj±cy czas do koñca bloku reklamowego. Licznik reklamowy uruchamia siê w miejscu, w którym podczas regularnego programu jest logo ESKA TV.
Licznik Reklamowy ESKA TV ma – podobnie jak ca³a oprawa stacji - atrakcyjn±, ¶wie¿± formê graficzn±. Czas odliczany jest zarówno przez cyfry jak i postêpuj±ce, pomarañczowe wype³nienie zegarowego ko³a.
„Chodzi³o nam o pokazanie, ¿e reklamy w ESKA TV to zaledwie dwie, trzy minuty po których na antenê wracaj± ulubione przez widzów hity na czasie, wywiady z artystami czy plotki” – opowiada Igor Nurczyñski, szef projektu i dyrektor programowy ESKA TV i dodaje, ¿e to kolejny element programu, o który prosili widzowie. „A dla nas, dla ca³ego teamu ESKA TV, to w³a¶nie widzowie s± najwa¿niejsi” - podkre¶la Igor Nurczyñski.
Dodatkow± zalet± licznika reklamowego, któr± zachwalaj± widzowie jest to, ¿e dziêki niemu nikt nie przegapi ulubionej piosenki, czy dalszej czê¶ci wywiadu, który bêdzie kontynuowany po bloku reklamowym, bo dok³adnie i co najwa¿niejsze czytelnie widaæ, ile czasu pozosta³o do koñca bloku reklamowego.
Eska TV jest muzyczn± stacj± telewizyjn±, nadaj±c± od ponad dwóch lat. Pocz±tkowo stacja dostêpna by³a w In ternecie. W maju 2009 roku zadebiutowa³a na platformie nowej generacji n. . Wtedy tak¿e w ramówce stacji pojawi³y siê popularne obecnie programy (np. ró¿norodne listy przebojów i autorskie programy prezenterów). Od momentu satelitarnego debiutu ESKA TV dynamicznie rozwija siê i zdobywa kolejne rynki. Obecnie dostêpna jest tak¿e w systemie DVB-H (cyfrowa telewizja mobilna) oraz w ponad 40-stu sieciach kablowych, do których nale¿± m.in. UPC, Vectra, Toya.
(info nades³ane)
|