Nowy album AC/DC
z najwiêkszymi przebojami zespo³u, wydany pod szyldem ¶cie¿ki d¼wiêkowej do filmu "Iron Man 2", bêdzie mia³a w Polsce nietypowego partnera medialnego.
W promocjê p³yty z takimi hitami, jak "Highway To Hell", "Shoot To Thrill" czy "Thunderstruck" zaanga¿owa³ siê miesiêcznik przemys³u miêsnego, zatytu³owany "Rze¼nik Polski".
Zespó³ AC/DC, który osobi¶cie anga¿uje siê w promocje swoich p³yt, dowiedzia³ siê o ca³ym pomy¶le i z rado¶ci± zaakceptowa³ tak nietypowy patronat medialny.
- Sami czêsto rzucamy miêsem, wiêc patronat "Rze¼nika Polskiego" to dla naszego bandu wymarzony wspólnik! - komentuje sprawê gitarzysta AC/DC, Angus Young.
Premiera p³yty AC/DC "Iron Man 2" 19 kwietnia.
Oto pe³na tracklista "AC/DC: Iron Man 2":
"Shoot to Thrill"
"Rock 'N' Roll Damnation"
"Guns for Hire"
"Cold Hearted Man"
"Back in Black"
"Thunderstruck"
"If You Want Blood (You've Got It)"
"Evil Walks"
"T.N.T."
"Hell Ain't a Bad Place to Be"
"Have a Drink on Me"
"The Razor's Edge"
"Let There Be Rock"
"War Machine"
"Highway to Hell"
( Sony Music PL
)
|