Polski oddzia³ MTV Networks we wspó³pracy z Neti± uruchomi³ swój portal wideo switch2one.tv (www.s2o.tv).
W serwisie dostêpny jest rozrywkowy kontent z kana³ów MTV, VH1, Viva i Comedy Central. Nie brakuje tak¿e teledysków oraz krótkich wywiadów z gwiazdami.
Programy s± dostêpne w ca³o¶ci, a wybór jako¶ci obrazu i d¼wiêku nale¿y do samego u¿ytkownika. Na jako¶æ odbioru ma wp³yw zastosowana przy tym projekcie technologia TV BOX, która umo¿liwia ogl±danie obrazu na pe³nym ekranie bez utraty jego jako¶ci.
W momencie startu na switch2one.tv (www.s2o.tv) znalaz³o siê ponad 200 godzin programów i oko³o 7 000 wideoklipów. W przysz³o¶ci na ³amach serwisu publikowane bêd± tak¿e materia³y, które nie zmie¶ci³y sie do telewizyjnych wydañ poszczególnych programów stacji grupy MTV.
Partner portalu jest Netia, na której serwerach bêdzie odbywa³ siê hosting czê¶ci edytorialnej s2o.tv. Dla klientów firmy utworzono specjaln± strefê VIP, w której publikowane s± szczególnie atrakcyjne tre¶ci.
Nadawca zapewnia jednak, ¿e zdecydowana wiêkszo¶æ materia³ów bêdzie dostêpna dla ogó³u internautów. W³adze MTV Networks Polska chc±, aby do koñca roku switch2one.tv mia³ 500 tys. unikalnych u¿ytkowników.
Start switch2one.tv zostanie wsparty kampani± reklamow±, która obejmie internet, telewizjê, radio, prasê czy sieci komórkowe. Wortal bêdzie promowany tak¿e w klubach muzycznych i ¶rodkach komunikacji miejskiej.
Platformê komunikacji, opart± na trzech g³ównych benefitach portalu przygotowa³a agencja Lowe GGK. Motywem przewodnim kampanii jest has³o: "uniwersalna maszyna do cieszenia".
(wirtualnemedia)
|