Menu
· Strona g³ówna
· Archiwum
· Dodaj newsa
· Szukaj
· P³ytoteka Zbyszka


Biblioteka Zbyszka

















































  

Odkryj LEGO VIDIYO (K)
Wys³ano dnia 26-01-2021 o godz. 21:30:07
Temat: Info
Info Ju¿ niebawem na rynku pojawi siê nowy produkt w portfolio marki LEGO. Dziêki zestawom LEGO VIDIYO dzieciêca kreatywno¶æ bêdzie mia³a nieograniczone pole do popisu – dzieci bêd± mog³y wyre¿yserowaæ i udostêpniæ w³asny teledysk, a to wszystko w ca³kowicie bezpiecznym ¶rodowisku.

Kolejne szczegó³y tego wyj±tkowego projektu, który powsta³ we wspó³pracy z Universal Music Group (UMG) zostan± przedstawione ju¿ 16 lutego.

Wszystkie dzieci maj± mniejsze lub wiêksze marzenia. Niektóre pragn± zostaæ astronaut±, prezydentem czy naukowcem, a niektóre marz± o s³awie artysty. To z my¶l± o nich powsta³o LEGO VIDIYO, czyli innowacyjna zabawa, która nie tylko pozwoli rozwijaæ dzieciêc± kreatywno¶æ i pasjê do muzyki, ale te¿ spe³niæ marzenie o re¿yserowaniu, produkcji i wystêpowaniu w teledyskach gwiazd z ca³ego ¶wiata.


Zabawa na miarê XXI wieku

Kiedy¶ mali arty¶ci zaczynali swoj± przygodê ze ¶wiatem muzyki s³uchaj±c kaset i p³yt CD, daj±c popisy taneczne przed ca³± rodzin± czy ¶piewaj±c do zabawkowego mikrofonu. Dzisiaj dzieci maj± zdecydowanie wiêcej mo¿liwo¶ci do rozwijania swoich talentów, a marki LEGO i UMG pragn± ich w tym wspieraæ. W tym celu powsta³o LEGO VIDIYO, bêd±ce po³±czeniem nowych technologii, systemu „LEGO in Play” i muzyki, która jest jedn± z najwiêkszych pasji najm³odszych. Dzieci w wieku 7-10 lat ju¿ za chwilê bêd± mog³y kreatywnie wyra¿aæ siebie w zupe³nie nowy sposób, w bezpiecznym ¶rodowisku.


Klocki o¿ywione w aplikacji

Nowa seria produktów sk³ada siê z klocków LEGO, minifigurek i specjalnie zaprojektowanej aplikacji LEGO VIDIYO, w której mo¿na znale¼æ kolekcjê wybranych utworów z ca³ego ¶wiata. W aplikacji bêdzie mo¿na wybraæ nazwê swojego zespo³u, wystylizowaæ jego cz³onków oraz zaprojektowaæ ok³adkê albumu, a efekty specjalne dostêpne po zeskanowaniu specjalnych p³ytek, tzw. „Bitbits”, pozwol± m³odym twórcom na eksperymentowanie ze stylem i sposobem tworzenia teledysków. Dodatkowo aplikacja bêdzie stale uzupe³niana o nowe utwory, wyzwania i inspiruj±ce tre¶ci, tak aby zachêciæ dzieci do uruchamiania pok³adów kreatywno¶ci, nawi±zywania kontaktów z innymi lud¼mi w twórczy sposób oraz przekszta³cania nagranych filmów w ekscytuj±ce i dynamiczne produkcje. Ka¿dy ma³y artysta po stworzeniu w³asnego klipu bêdzie móg³ siê nim podzieliæ ze ¶wiatem.

Bezpieczna zabawa w cyfrowym ¶wiecie

Zarówno marka LEGO, jak i UMG przyk³adaj± ogromn± wagê do bezpieczeñstwa najm³odszych w sieci, dlatego ka¿dy rodzic mo¿e spaæ spokojnie. Zanim twórczo¶æ jego dziecka zostanie pokazana szerszej publiczno¶ci, tre¶æ zostanie sprawdzona i zatwierdzona przez moderatorów, aby zabezpieczyæ wizerunek dziecka przed umieszczeniem go na platformie.


Niezwyk³a wspó³praca

LEGO VIDIYO jest pierwszym efektem wspó³pracy pomiêdzy Grup± LEGO i Universal Music Group, po tym jak obie firmy og³osi³y swoje partnerstwo w kwietniu 2020 roku. Jako ¶wiatowy lider bran¿y muzycznej UMG kszta³tuje kulturê na ca³ym ¶wiecie, a do LEGO VIDIYO wnosi obszerny katalog twórczo¶ci zarówno lokalnych, jak i globalnych gwiazd. Jak przekonuje Olivier Robert-Murphy, wiceprezes wykonawczy Universal Music Group and Brands, nowa seria to tak¿e ¶wietny sposób na odkrywanie muzyki i zbli¿enie siê do swoich ulubionych artystów podczas zabawy i nauki.
– Dziêki temu innowacyjnemu globalnemu partnerstwu dzieci na ca³ym ¶wiecie bêd± mog³y wyra¿aæ siebie na scenie, re¿yserowaæ, wystêpowaæ i dzieliæ siê swoimi teledyskami – zachêca.

Grupa LEGO nieustannie od 1932 roku pracuje nad inspirowaniem i rozwijaniem dzieci poprzez zabawê. Julia Goldin, dyrektor ds. marketingu Grupy LEGO, deklaruje, ¿e wk³adem grupy LEGO do partnerstwa jest ogromne do¶wiadczenie w zakresie innowacji i zabawy. Tym samym marka chce pobudzaæ wyobra¼niê najm³odszego pokolenia artystów i zapewniæ dzieciom nowe mo¿liwo¶ci do twórczego wyra¿ania siebie. – Jak wynika z badania LEGO Play Well 2020, ponad 79 proc. rodziców na ca³ym ¶wiecie chcia³oby, aby ich dzieci mia³y wiêksz± pewno¶æ siebie, dlatego wprowadzamy LEGO VIDIYO, aby pomóc im to osi±gn±æ. Wiemy, ¿e dzieci zawsze szukaj± nowych sposobów na kreatywne eksperymentowanie, a LEGO VIDIYO jest po to, by pomóc wszystkim dzieciom, które uwielbiaj± muzykê wyzwoliæ ich kreatywno¶æ poprzez budowanie z LEGO i produkcjê teledysków. Nie mo¿emy siê doczekaæ, a¿ zobaczymy, co wymy¶l±! – dodaje.

LEGO VIDIYO wprowadza zupe³nie now± i dynamiczn± identyfikacjê wizualn±, która odró¿nia j± od wszystkich innych serii. Jest to kolorowa marka lifestyle’owa uwzglêdniaj±ca do¶wiadczenia z aplikacjami, zestawami LEGO i produktami lifestyle’owymi, które powstaj± we wspó³pracy z Bravado, wiod±c± w bran¿y firm± merchandisingow± i mark± zarz±dzaj±c± Universal Music Group.

Wiêcej informacji mo¿na znale¼æ tutaj

O Grupie LEGO

Grupa LEGO jest prywatn± spó³k± rodzinn± z siedzib± w Billund (Dania) i g³ównymi oddzia³ami w Enfield (USA), Londynie (Wielka Brytania), Szanghaju (Chiny) i Singapurze. W 1932 roku firmê za³o¿y³ Ole Kirk Kristiansen. Bazuje ona na ikonicznym klocku LEGO® i jest jednym z wiod±cych producentów zabawek na ¶wiecie.

Zgodnie ze swoim mottem: „Tylko najlepsze jest wystarczaj±co dobre”, spó³ka anga¿uje siê w rozwój dzieci, a jej misj± jest inspirowanie przysz³ych budowniczych do rozwijania swoich umiejêtno¶ci poprzez twórcz± zabawê i naukê. Produkty LEGO sprzedawane s± na ca³ym ¶wiecie. Z ofert± mo¿na zapoznaæ siê na www.LEGO.pl lub u partnerów handlowych.

O Universal Music Group

Universal Music Group (UMG) to ¶wiatowy lider w dziedzinie rozrywki opartej na muzyce, prowadz±cy dzia³alno¶æ w zakresie nagrañ muzycznych, wydawnictw muzycznych, merchandisingu i tre¶ci audiowizualnych w ponad 60 krajach. Posiadaj±c najobszerniejszy katalog nagrañ i utworów we wszystkich gatunkach muzycznych, firma UMG identyfikuje i rozwija artystów oraz produkuje i dystrybuuje muzykê ciesz±c± siê najwiêkszym uznaniem krytyków i odnosz±c± najwiêksze sukcesy komercyjne na ¶wiecie. Zaanga¿owana w sztukê, innowacje i przedsiêbiorczo¶æ, UMG wspiera rozwój us³ug, platform i modeli biznesowych w celu poszerzenia artystycznych i komercyjnych mo¿liwo¶ci dla artystów oraz tworzenia nowych wra¿eñ dla fanów. Universal Music Group nale¿y do Vivendi.

(Paulina Grabska - Universal Music PL)



 
Pokrewne linki
· Wiêcej o Info
· Napisane przez agizaj


Najczê¶ciej czytany artyku³ o Info:
Beyoncé Knowles pozwana o plagiat


Oceny artyku³u
Wynik g³osowania: 4.16
G³osów: 36


Po¶wiêæ chwilê i oceñ ten artyku³:

Wy¶mienity
Bardzo dobry
Dobry
Przyzwoity
Z³y



Opcje

 Strona gotowa do druku  Strona gotowa do druku

 Wy¶lij ten artyku³ do znajomych  Wy¶lij ten artyku³ do znajomych


  
Komentarze s± w³asno¶ci± ich twórców. Nie ponosimy odpowiedzialno¶ci za ich tre¶æ.
W³a¶ciel Zbyszek ZbiKo Kowalczyk ˆ (C)+(P) Wszelkie prawa zastrze¿one
kom. 506-504-359 e-mail: zbyszek.kronikarz@gmail.com
www.muzyczneabc.pl - Biblioteka Zbyszka, P³ytoteka Zbyszka, info z kraju i ze ¶wiata
*