The Weeknd z „Heartless” i „Blinding Lights” Wys³ano dnia 02-12-2019 o godz. 23:14:55
Temat: Info
The Weeknd zaprezentowa³ dwa premierowe utwory: „Heartless” i „Blinding Lights”. Artysta wykona premierowo oba kawa³ki w programie Stephena Colberta 5 i 6 grudnia.
„Blinding Lights” wykorzystano w reklamie Mercedesa. The Weeknd jest dyrektorem kreatywnym kampanii.
(The Weeknd)
The Weeknd rozpocz±³ zapowiadanie nowych utworów tajemniczymi wpisami na Twitterze. W poniedzia³ek udostêpni³ wiadomo¶æ „jutro zaczyna siê jesieñ”, a nastêpnie og³osi³: „Rozpoczynamy nowy, rozwalaj±cy mózg, psychotyczny rozdzia³. Jedziemy!”. Poza „Heartless”, artysta zaprezentowa³ fragment „Blinding Lights”. Piosenka trafi do reklamy Mercedesa, która ujrzy ¶wiat³o dzienne 29 listopada.
Wkrótce The Weeknd pojawi siê u boku Adama Sandlera w filmie „Uncut Gems” (amerykañska premiera zaplanowana jest na 13 grudnia) – bêdzie to aktorski debiut wokalisty. W tym roku mogli¶my us³yszeæ Kanadyjczyka na albumie „For the Thrones”, zainspirowanym „Gr± o tron”. The Weeknd pojawi³ siê z SZA i Travisem Scottem w kawa³ku „Power is Power”.
Komentarze s± w³asno¶ci± ich twórców. Nie ponosimy odpowiedzialno¶ci za ich tre¶æ.
W³a¶ciel Zbyszek ZbiKo Kowalczyk ˆ (C)+(P) Wszelkie prawa zastrze¿one
kom. 506-504-359 e-mail: zbyszek.kronikarz@gmail.com
www.muzyczneabc.pl - Biblioteka Zbyszka, P³ytoteka Zbyszka, info z kraju i ze ¶wiata *