Uwielbiany w Polsce urban-popowy duet Bars & Melody powraca z kolejnym bangerem. „Lighthouse” rozpoczyna siê rapem Leo („Bars”), by nastêpnie przej¶æ w melodyczn± partiê ¶piewan± przez Charlie’ego („Melody”).
Romantyczn± opowie¶æ o mi³o¶ci ¿ycia uzupe³niaj± ¶wie¿e bity, które z miejsca sk³aniaj± do tañca!
„Lighthouse” to pokaz najwiêkszych atutów Bars and Melody: ¶wietne popowe bity, brytyjski swag i nietuzinkowe teksty. Jak mówi Charlie: – „Lighthouse” to numer ze ¶wietn± energi±, mamy niesamowit± frajdê, gdy gramy ten kawa³ek na ¿ywo. Piosenka ma te¿ wa¿ny przekaz, warto siê ws³uchaæ – a Leo dodaje: – Je¿eli macie ukochan± osobê, a nie widzicie jej tak czêsto, jakby¶cie chcieli, tekst „Lighthouse” na pewno was poruszy.
(Bars & Melody / fot. Grzyma³a)
Bars and Melody ciesz± siê niezwykle liczn± i oddan± grup± fanów w Polsce. Ich pierwsza p³yta pokry³a siê platyn±, a dwa kolejne kr±¿ki równie¿ cieszy³y siê olbrzymi± popularno¶ci±. Wiosn± tego roku zespó³ odby³ niezwykle udan± trasê koncertow± po naszym kraju, a jej zwieñczeniem by³ wystêp w charakterze headlinera na Young Stars Festivalu na warszawskim Torwarze.
(Bars & Melody)
Bars and Melody nie bior± jeñców. To potêga mediów spo³eczno¶ciowych i prawdziwe gwiazdy nowej generacji: ponad miliard wy¶wietleñ wszystkich klipów, 3,4 mln subskrypcji na YouTube, 1,3 mln obserwuj±cych na Instagramie, 1,1 mln fanów na Facebooku i ponad 200 mln wy¶wietleñ ich pierwszego wystêpu w brytyjskim „Mam talent!” – to w³a¶nie to wydarzenie zapewni³o duetowi ¶wiatowy rozg³os w 2014 roku.
(Bars & Melody)
Leondre Devries i Charlie Lenehan mieli zaledwie 13 i 15 lat, gdy oczarowali publiczno¶æ i jurorów na tyle, ¿e otrzymali bilet gwarantuj±cy wystêp w odcinkach na ¿ywo. Wystarczy³a jedna piosenka, by m³odzi wokali¶ci otrzymali wsparcie od samego Simona Cowella, który s³usznie przewidzia³ ¶wiatow± karierê zespo³u. Juror „Mam talent!” bardzo docenia, ¿e – choæ minê³o wiele lat, a w ¿yciu Bars and Melody zmieni³o siê niemal wszystko – arty¶ci nie zatracili w³asnej to¿samo¶ci i funkcjonuj± w ¶wiecie muzyki bez kompromisów.
Obawy Cowella, jak nastolatkowie poradz± sobie z osza³amiaj±cym sukcesem, który spad³ z dnia na dzieñ, nie by³y bezpodstawne, bowiem po „Mam talent!” wokó³ m³odych Brytyjczyków rozpêta³o siê istne szaleñstwo. Ich singel „Hopeful” z miejsca trafi³ do Top 5 singli w Wielkiej Brytanii. Bars and Melody zaczêli wyprzedawaæ koncerty w najwiêkszych obiektach. Podró¿owali po ca³ym ¶wiecie, koncertuj±c i udzielaj±c wywiadów. Do swojego programu zaprosi³a ich sama Ellen Degeneres.
Debiutancki album Bars and Melody z 2015 roku trafi³ na 4. miejsce w ojczy¼nie muzyków, szczyt list sprzeda¿y w Japonii, a w Polsce kr±¿ek pokry³ siê platyn±. Sukces p³yty zapewni³ muzykom kontrakty reklamowe z Pepsi i Air China oraz pracê prezenterów w BBC, jak równie¿ wspóln± trasê z niemieckim gwiazdorem Mike’em Singerem.
W 2019 Bars and Melody wziêli udzia³ w ekscytuj±cym przedsiêwziêciu – „Britain’s Got Talent: The Champions”. Muzycy przygotowuj± siê równie¿ do trasy koncertowej w 2020. Na pocz±tku przysz³ego roku, nak³adem Universal Music, uka¿e siê nowy album Bars and Melody. Pierwszym singlem promuj±cym wydawnictwo jest utwór „Lighthouse”, dostêpny we wszystkich serwisach cyfrowych.
(Paulina Grabska-Universal Music PL)
|