Menu
· Strona g³ówna
· Archiwum
· Dodaj newsa
· Szukaj
· P³ytoteka Zbyszka


Biblioteka Zbyszka

















































  

Inauguracja kampanii spo³ecznej Save The Music
Wys³ano dnia 22-01-2016 o godz. 02:30:00
Temat: Info
Info 27 stycznia w siedzibie Polskiego Wydawnictwa Muzycznego (partnera kampanii) w Warszawie, przy ul. Fredry 8, odbêdzie siê konferencja prasowa inauguruj±ca kampaniê spo³eczn± Save The Music

Jej celem jest wspieranie dobrej muzyki przy wspó³udziale mody oraz sztuk wizualnych. Organizatorzy pragn± przybli¿yæ sylwetki genialnych artystów, a tak¿e promowaæ warto¶ciow± muzykê, bez wzglêdu na jej gatunek. Dzia³ania z tym zwi±zane odbywaæ siê bêd± na wielu p³aszczyznach – od tworzenia prac artystycznych, kolekcji ubrañ, poprzez publikowanie artyku³ów, a¿ po organizacjê imprez kulturalnych. W ramach kampanii odbêdzie siê szereg wydarzeñ takich jak: wernisa¿e, koncerty, pokazy mody.

Kupuj±c unikatowe ubrania, bêdzie mo¿na wesprzeæ dzia³ania Fundacji MEAKULTURA.

Dobra muzyka powinna byæ popularna

W pierwszej ods³onie kampanii zostan± zaprezentowane ubrania projektu Kingi Król z charakterystycznymi grafikami autorstwa Maxa Skorwidera. W kolekcji nie zabraknie wizerunków artystów doskonale nam znanych: Fryderyka Chopina, Ludwiga van Beethovena czy Franka Sinatry, a tak¿e tych, których warto pamiêtaæ: Astora Piazzolli, Sida Viciousa czy Enrica Caruso.

Niew±tpliw± atrakcj± konferencji, oprócz premierowej kolekcji, bêdzie wystawa plakatów Maxa Skorwidera pt. „Muzyka wiod±ca lud na barykady”. Autor stworzy³ seriê grafik zadedykowanych s³ynnym muzykom doby PRL-u i ich utworom, a tak¿e artystycznym wydarzeniom tamtych czasów. Tym samym Save the Music oddaje swoisty ho³d twórcom, którzy wywarli wp³yw na rozwój kultury muzycznej w Polsce okresu komunizmu, kiedy kreatywno¶æ i bunt stanowi³y istotny jêzyk ekspresji.

Kampania Save the Music kierowana jest przede wszystkim do m³odych ludzi, oraz do wszystkich mi³o¶ników muzyki, mody, sztuk wizualnych. Jej edukacyjny aspekt ma szansê odcisn±æ swój ¶lad w sposobie my¶lenia o kulturze muzycznej. Akcje wspieraj± znani przedstawiciele ¶wiata kultury i sztuki, którzy zgodzili siê byæ jej Ambasadorami.

Patronat honorowy kampanii objê³o Narodowe Centrum Kultury, partnerem strategicznym jest Polskie Wydawnictwo Muzyczne. Ambasadorami akcji s± m.in. Natalia Kukulska, W³adys³aw Komendarek, Dorota Mi¶kiewicz, Adam Ba³dych, Wojtek Blecharz. Lista partnerów i ambasadorów wci±¿ siê powiêksza!

Inauguracja kampanii Save the Music Fundacji MEAKULTURA:

27.01.2016, godz.12:00, Polskie Wydawnictwo Muzyczne, ul. Fredry 8, Warszawa.

MEAKULTURA. i FaceBook

(Daniel Wi¶niewski i zespó³ SAVE THE MUSIC!)



 
Pokrewne linki
· Wiêcej o Info
· Napisane przez agizaj


Najczê¶ciej czytany artyku³ o Info:
Beyoncé Knowles pozwana o plagiat


Oceny artyku³u
Wynik g³osowania: 4.01
G³osów: 315


Po¶wiêæ chwilê i oceñ ten artyku³:

Wy¶mienity
Bardzo dobry
Dobry
Przyzwoity
Z³y



Opcje

 Strona gotowa do druku  Strona gotowa do druku

 Wy¶lij ten artyku³ do znajomych  Wy¶lij ten artyku³ do znajomych


  
Komentarze s± w³asno¶ci± ich twórców. Nie ponosimy odpowiedzialno¶ci za ich tre¶æ.
W³a¶ciel Zbyszek ZbiKo Kowalczyk ˆ (C)+(P) Wszelkie prawa zastrze¿one
kom. 506-504-359 e-mail: zbyszek.kronikarz@gmail.com
www.muzyczneabc.pl - Biblioteka Zbyszka, P³ytoteka Zbyszka, info z kraju i ze ¶wiata
*