W najbli¿sz± sobotê, premiera singla ''Podpalimy miasta'' na ¿ywo w programie The Voice of Poland, TVP 2, 20:05. Na lipiec
zaplanowany jest kolejny singiel i klip. A ju¿ za kilka dni ARO K³usowski z powrotem wchodzi do studia, tym
razem by ukoñczyæ prace nad p³yt±, która uka¿e siê we wrze¶niu. I by rynek muzyczny doczeka³ siê w
koñcu rewolucji.
Od godziny 12 do godziny 18 w dniu wczorajszym mia³o miejsce wielkie odliczanie do
premiery pierwszego singla ARO K³usowskiego wydanego w ramach podpisanego na
pocz±tku kwietnia kontraktu z najwiêksz± wytwórni± w Polsce, Universal Music Polska.
Premiera odby³a siê na portalu Facebook na fanpage artysty i jego wytwórni. Singiel
„Podpalimy miasta” zwiastuje debiutanck± p³ytê artysty i jak zwykle w jego przypadku,
wymyka siê wszelkim klasyfikacjom. Ambitny, bezkompromisowy, a równocze¶nie
bardzo przebojowy. „Podpalimy miasta” to zaledwie przedsmak tego, co znajdzie siê na
planowanej wczesn± jesieni± p³ycie „zAROdek”. Do realizacji swoich wizji K³usowski
zaprosi³ sztab profesjonalistów.
Fotografowie: Maciej Fryszer i
Micha³ Pañszczyk
ARO, stawia przede wszystkim na doskona³± jako¶æ i wysokie standardy. Ma du¿± potrzebê
wy³amywania siê i udowadniania, ¿e doskonale czuje muzykê, któr± tworzy a to wszystko opakowane
jest w niebanalne rozwi±zania, których jest pomys³odawc±. Ci±gle spotyka siê z komentarzami, „nie
wiem jak z tob± pracowaæ, bo takiego artysty jeszcze nie by³o, nie mam na Ciebie pomys³u”, co jest dla
niego niezrozumia³e. Sam w bran¿y rozrywkowej szuka nowych i ciekawych osobowo¶ci, bo artysta to
nie tylko g³os i muzyka, ale te¿ osoba, która ma co¶ do powiedzenia i zaprezentowania sob±. „Jak kto¶
jest pokrêconym indywidualist±, musi dobieraæ sobie ludzi, którzy go rozumiej±.”, mówi K³usowski,
dlatego przy jego produkcji pracowa³y takie osobowo¶ci jak Lidia Sadowska, Micha³ Bolland, Karol
£akomiec i Damian Wenta. A on sam bra³ udzia³ we wszystkich czynno¶ciach, pocz±wszy od stylizacji, poprzez monta¿, na sprz±taniu koñcz±c.
Lidia Sadowska, producentka ca³ego przedsiêwziêcia tak mówi o ca³ym wydarzeniu, „ Produkcja wizji –
scenariusza ARO by³a nie lada wyzwaniem, ale takie w³a¶nie lubiê najbardziej …Sprawiaæ aby rzeczy
niemo¿liwe nabiera³y mocy, urzeczywistniaæ najbardziej niewykonalne projekty i marzenia. Aro
niezwyk³a, charyzmatyczna osobowo¶æ, niewiarygodne pok³ady pozytywnej energii i wra¿liwo¶ci. Takie
po³±czenie – Aro porywaj±cy t³umy, wspania³a ekipa, staty¶ci – mog³o spowodowaæ tylko jedno –
wulkan niesamowitej energii, której nie sposób zatrzymaæ. „Wygrywa tylko ten, kto ma jasno okre¶lony
cel i nieodparte pragnienie, aby go osi±gn±æ”, te s³owa Napoleona Hill’a by³y mottem na planie
Podpalimy Miasta”.
Artysta nie boi siê eksperymentowaæ, gdy¿ jak twierdzi, jest jeszcze m³ody. „je¶li siê oka¿e, ¿e siê mylê
– bo to niewykluczone – to dostanê kolejn± lekcjê. (…) Mój pierwszy singiel „Podpalimy miasta” to i
tak najbardziej komercyjny i przystêpny numer z p³yty. M³odo¶æ jest po to ¿eby pope³niaæ b³êdy,
pó¼niej to ju¿ trochê nie wypada.” Tekst do piosenki napisa³ maj±c siedemna¶cie lat, dzi¶ ma 22. Nie
stara siê na si³ê wzbudzaæ kontrowersji, wszystko co robi, wynika z tego, jaki jest. Teksty, które pisze,
s± szczere i w pe³ni bierze za nie odpowiedzialno¶æ.
Do teledysku ARO zaprosi³ fanów, przyjació³ i znajome twarze z programu, by jak mówi, mieæ
pami±tkê. Pokazuje, ¿e w bran¿y mo¿na siê kumplowaæ i sobie kibicowaæ bez chorej rywalizacji.
Kostiumy jakie pojawiaj± siê na planie, wystêpach nie s± kwesti± przypadku. To ta sama wra¿liwo¶æ
artystyczna, jak± odnalaz³ u za³o¿ycielki marki W.I.L.K., Iwony Leliwy Kopystyñskiej. Porozumiewaj±
siê bez s³ów i wizje ARO, Iwona idealnie oddaje w gotowych projektach. „Wzrusza mnie jego odwaga,
pasja, niewinno¶æ i determinacja. Wiem, ¿e da radê, bo jest uparty, i nie ma innej drogi, no i jest cholernie zdolny i nie mo¿e tego zmarnowaæ tylko dlatego, ¿e ¿ycie potrafi byæ wredne …”., mówi Leliwa-Kopystyñska.
Ekipa w sk³adzie:
Re¿yseria: Micha³ Bolland
Operator: Karol £akomiec
Producent Wykonawczy i Kierownik Produkcji: Lidia Sadowska
Asystent Kamery/Ostrzyciel: £ukasz Karbowiak
Kierownik planu: Damian Wenta
Dy¿urni planu: Robert Kowalczyk, Artur Wower
Scenografia: Marta Sieczak, Agata Zalewska
Kostiumy: Iwona Leliwa-Kopystyñska (W.I.L.K. moda), Danuta Czech, Paulina Makowska
Charakteryzacja: Karolina Krajewska, Marta Szumigaj, Magda Szwaczyk
W³osy: Marcin Shymc, Kamil ¯urawiñski
Stylizacja: Dominika Grajewska
Fotografowie: Micha³ Pañszczyk, Maciej Fryszer
Dodatkowa fotorelacja artystyczna – Iwona Lenik
Go¶cie specjalni na planie klipu – Mateusz Grêdziñski, Ernest Staniaszek, Grzegorz Piwowoñski, Dominik Ha³gas DJ Hugo
Wytwórnia: Universal Music Polska
(Karolina Adamczak-FAB karo company)
|